סכנה כאן חושבים

שלום חברים יקרים
אני שמחה ומתרגשת לרגל צאתו של ספרי "סכנה! כאן חושבים!"
הפילוסופים היוונים הבינו את הסכנה בלהביע את דעותיהם ובכל זאת המשיכו את הכתיבה היצירתית על מנת להגיע לבחינה מחודשת של מהי האמת.
לחלקם כמו לסוקרטס זה עלה בחיים.
הספר עוסק בעיקר באפשרות החינוך הפילוסופי ומטרותיו
ומיועד לכלל הציבור, למחנכים, לפילוסופים ולתלמידים.
הוא נובע מן הניסיון המעשי העשיר שצברה המחברת בשנים רבות, ומרצונה לנסות ולשמר אותו, ולו בחלקו.

לכל המעוניינים ניתן לרכוש את הספר בהנחה אצל "דורון ספרים" רח' אבן גבירול 147 טל: 03-5466916
ניתן גם לפנות אליי 054-7430191

בהוקרה
יעל כהן

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על סכנה כאן חושבים

  1. orit franco הגיב:

    יעל
    איחולים חמים לרגל צאת הספר – ארכוש בשמחה שני עותקים אחד לי ואחד לספריית ביתהספר
    אורית

  2. עינת הגיב:

    הי יעלוש
    איזה מרגש ואהבתי את השם מאוד!
    כל הכבוד לך מחכה בקוצר רוח לקרא את הספר המרתק שכתבת
    אני דורשת עותק חתום

    שלך באהבה רבה
    עינת

  3. BRURIA הגיב:

    ליעל אחותי היקרה
    שפע ברכות לרגל צאת ספרך החדש המלא חכמה ותובנות חכמות
    עלי והצליחי
    אחותך האוהבת
    ברוריה

  4. שמאי זינגר הגיב:

    קראתי את ספרך ונהניתי ממנו מאוד. מה שברור לי הוא שאנו מאוד, אבל מאוד תמימים!! אילולא היינו כל כך תמימים לא היינו מלמדים פילוסופיה. אולי היינו צריכים להוביל את מי שמשתתף בשעורינו "אל הבריקדות". כי "הפילוסופים רק מפרשים את העולם. מה שנחוץ הוא לשנותו". לצערי, המרחק מהקיבוץ שלי אל מרכז העניינים בכיכרות תל-אביב הוא כזה שרק לעתים רחוקות אני יכול להשתתף במה שנעשה שם. אז התברר לי שהיית שליחה שלי בהפגנה. שאנו תמימים – כבר אמרתי?
    ידידך
    שמאי

    • yaelcohen הגיב:

      שמאי היקר
      תודה רבה על תגובתך והערכתך לספר. תוכל להעביר את הספר הלאה לתלמידים.
      עם התלמידים לפילוסופיה אפשר לעשות דברים חברתיים מדהימים. אני משתתפת בכל הפגנה ופה ושם אני פוגשת תלמידים וסטודנטים לפילוסופיה, אני רק מצטערת שהפעילות שלהם פסיבית ולא מדברים בפני הקהל.

      לדעתי על יכולתו של המורה ליצור שינויים משמעותיים משינוי השקפתו ותפיסתו של התלמיד עד פעילות חברתית.
      איינשטיין אומר שאנשים טיפשים משום שהם עושים את אותן פעולות ומצפים לתוצאות שונות. על מנת שדברים ישתנו אנו צריכים להשתנות קודם.

      איך לדעתך נוכל בשיעורים להגביר את המוטיבציה אצל התלמידים בכך שנוכל לראות אותם משתתפים ופעילים (דוברים) המייצגים את כלל התלמידים בבתי ספר התיכון?

      אשמח לארח אותך בתל אביב בהפגנה הבאה
      יעל

להשאיר תגובה

